26 Ocak 2008 Cumartesi

E-Okul giriş sayfası

E- okul'un şu an için iki giriş sayfası vardır. Bunlardan biri öğretmenler için olandır, diğeri ise veliler için olandır.
Öğretmenler için olandan öğretmenler giriş yaparak öğrencilerle ilgili işlemleri yapabilirler. Bu sisteme girmek için öğretmenler okul müdürlüklerinden Kullanıcı Adı ve Şifre almalıdırlar. Eğer bir öğretmenseniz ve bu bilgileriniz elinizde var ise lütfen BURAYA TIKLAYINIZ
Veliler için olan sistemde ise veliler giriş yaparak velisi olduğu öğrenciler hakkındaki bilgilere ve notlara ulaşabilirler. Bu sisteme girmek için veliler okul müdürlüklerinden Kullanıcı Adı ve Şifre almalıdırlar. Sisteme girmek için lütfen BURAYA TIKLAYINIZ

30 yorum:

Ayse dedi ki...

Çok güzel bir sistem .E-OKUL SAYESİNDE NOTLARIMI GÖREBİLİYORUM

gulsum dedi ki...

site çok gzlde bide öğretmenlerin şifresi olsa elimizde daha çok gzl olucak

başak78 dedi ki...

bencede öğretmenlerin şfresi elimizde olsa tam süper olur ama ben şahsen e-okulu semiom zaten geçen günde okulda bütün arkadaşlarla birleşip e-okul kalksın die yorumlar yazdık :)

ali dedi ki...

nie sevmion

ışıl dedi ki...

başak sana hiç ama hiç katılmıyorum dediğin yalnış bir şeydir eokul herkese gereklidir kullanmıyanda yoktur şifreyi bilseniz bile açamazsınız izin olmadığı sürece ve sen eğitime karşımısınki böyle yorumlar yazıyorsun bana yarum yas bu arada benim gibi öğretmenler girseydi anlardın ozaman..............

ipekekinci dedi ki...

e-okul öğretmen şifresini biz öğrencilerede verin bizde oradan test çözelim testlerin suyunu çukaralım


istanbul/avcılar

yunus dedi ki...

ben yunus selam arkideşler bizim hocalar şifreleri söylemiyor bingöl-merkez imkb sarayiçi iöo

yunus dedi ki...

selam ben unus çiftçi arkadaşlar tekrar söylüyom hocalar şifreyi söylemiyor bimgöl merkez imkb saray içi iöo7/d

yunus dedi ki...

aşaıl ben sana katılıyom arkandayım ben yunus bingöl-merkez

yunus dedi ki...

ışıl ben sana katılıyom ben yunus

emrecan dedi ki...

e okul dan karneme bakabiliyorum ama tek hayat bilgisini görüyorum
neden acaba??????????????

emrecan dedi ki...

cevap istiyorum yazdığımı okuyanlardan

onur_kaplan_29 dedi ki...

naber kankalar aranızda knight oyniyan var mı ?

damlasu kendir dedi ki...

bence e-okul süperr bise çünkü hem öğretmenin hazırladığı yazılıları hem deneme testlerini göre biliyoruzz süperr

ibrahim57 dedi ki...

slm arkadaşlar yaa ben bu veli bilgilendirmeye giriyom sayfam çıkıyo ama ben orda not bilgisi ni tıklıyorum lütfen bekleyiniz işleminiz gerçekleşiyor dio 10 dk fln geçiyo ama bi türlü açılmıyo şuan hala açılmadı bana burda şimdi olan bi akıl versişn napıyım

CEREN dedi ki...

e- okul yok güsel bir site nolur bu siteyi düzgün kullanın öğretmenlerden şifreyi istemeyin. onların ellerinde olan işe deil. şifreyi size verirlerse notları değiştirebilirsiniz.oyüsden onların da size güveni kalmaz ende sizin gibi bir orta okul öğrencisiyim lakin öğretmenlerimden böyle bir ricada bulunmadım ulunmamda

emrah dedi ki...

slm ben emrah len amınakodumun hocalardan bir türlü su eokulun sifresini alamadım

emrah dedi ki...

ayse bikere sikebilirmiyim hehe

emrah dedi ki...

ceren tattanı sikerim aq iti sen istemessen isteme biz isteriz

emrecan dedi ki...

arkadaslar e okul nasıl

___!!!s3yt@n!!!___ dedi ki...

bu e-okul bom boq bi sistem sinir oldum hee emreh ananı sikerim senin ibne kızlarla ne biçim konusuon a.q piçi seni yakalamım yavsaaaaaaak........

gözde dedi ki...

çok güzel birşey ama artık giremiyorum girdiğimde veli bilgilendirme sisteminde güncelleme çalışmaları devam etmektedir yazıyo lütfen açın bu siteyi yaaa

kubra_07 dedi ki...

evet yha gözde benimde açıolmıyor en son karne notuma bakmak istiyorum ama güncellemede yazıyor ne zaman açılcak bize bilgi verin şurda 4 gün bile kalmadı okulların kapanmasaınaa ne olur!

CeM dedi ki...

arkadaşlar bn öğretmenim ve şifremi sadece 1 kişiye verdim ve emrah yazdığın bu kelimeleri biz sana öğrettik mi çooooooooooook ayıp çooooooooook ya

CeM dedi ki...

VE KENDİMİDE HAKLI BULUYORUM VARM I BULMAYAN YORUM BUYRUN

Buraq dedi ki...

Yha bn bu siteyi coq sewdim bencede ben su matematik hocasının şifreyi bilseydim 2 yi 4 yapardım taktır alırdım ama 2 var teşekkur alıcam yha benim msn IDman78@hotmail.com Lütfen buraya girrenler msn kaydetsın :))

sibel dedi ki...

çocuklar ben bir öğretmen olarak bu yorumlarınızı beğenmiyorum.ben kendi örencilerime notları sölemiyorum,e-okuldan bakın diyorum

sibel dedi ki...

şaka yaptım!ama gerçekten e okul çok güzel

oGuZhaN dedi ki...

lan ne kadar şerefsizsiniz yaa annen baban bu steye grse varyaaa...! hm skn bu sözlerime küfretmeyn ennde sonunda blurum sizi kötü olur bana sökmez szn küfürleriniz sakn dnmyn... kime söylediğmi onlar ii bliyoolar
kmseye küfretmeyn bu stede...
---mC_oGzHaN---

wanted dedi ki...

ben erdal siirt kurtalan ne kadar adi şerevsiz birileri varsa bu site hakkında yorum yapmış. yane aile tarafından terbiye alıp almadığını çok güzel bir şekilde kendini ifade ediyor.bazıları için söylüyorum onlar kendilerini biliyorlar herkes üstüne alınmasın. siteyi beğenen kişilere katılıyorum gercekten güzel olmuş istediğin her dakka notlarını devamsızlığını görebilirsin tabi bide gerçekten başarıya ulaşmak isteyenler için. boş boş okuyanlar için değil.....